Ben temmuz 24 doğum yaptım almanız gerekenleri söyliyim.
bol bol müslin
incecik yazlık (jakarlı diye geçer) uzun kollu
atlet
yarım kollu badi
kafasına şapka takmadım
eline eldiven geçirmedim üşür dediler hiçte öyle olmadı çocuğu sıcakta kat kat giydirip isilik etmeyin sysğına bide çorap o kdr ince badiler tercih edin omuz mendili birde lazım oluyor gaz çıkarırken