Oyagunaydin canım benimde pazar sabahtan vardı daha 30. Haftalığım pazartesi erkenden nts girdim bişi çıkmadı. Ama bebek topkıtor kendini ve karnım taş gibi oluyor. Doktor sık sık olursa haber ver dedi. Birde ilaç yazdı nidicart diye ona başladım.1 tane içtim bugün iyi geldi. İhmâl etme. Kasılmalarınndevam ederse hemen hastaneye git canım. Nolur ne olmaz