Oyagunaydin Srplhrgl sağ ol canım ilgilendigin için. Yedim çikolata hareket ediyor mesela şimdide kasıldı çok taktigim için mi öyle hissediyorum anlayamadım . Canları sağ olsun da korkuyoruz böyle de
Srplhrgl Oyagunaydin ne demek. Birde anne Birşeye uzuldugunde stres yaptığındada çok sertlestiriyorlar kendini benimki öyle seninkini bilmyrmda
Busetaskann Tubasahra aynı şeyler bemdede varb sürekli toplanma belim çıkıcak yerindem sanki erken Doğum riskim var zaten 28 haftalığım inş Bişey olmaz
Tubasahra Busetaskann Kasılma sureleriniz düzenli ise lütfen bi acile gidin .Riskiniz de varmış ihmal etmeyin lütfen.
Tubasahra Oyagunaydin Magnezyumu düzenli kullanmanızı tavsiye ederim.Onlar kasılmaları engeller.Fazla yorumlamaya dikkat edin.Eger doktorunuza bilgi verebiliyorsunuz verin derimm
Oyagunaydin Tubasahra doktora bilgi veremiyorum ordaki sekreterini aradım 4 te 1 saat dinlen geçmezse gel dedi şuan takıp ediyorum bakalım 😔
Oyagunaydin Srplhrgl kesin benimki de öyle canım hareketlerini bile düşündüğüm de sanki azaliyormus gibi oluyor
Oyagunaydin Busetaskann sende takip et canım bende şuan takip ediyorum fazlalaşırsa hastaneye gidecem mutlaka
Tubasahra Busetaskann Evde bekledikçe durum daha riskli normalde erken doğum riskiniz neden vardi.Erken giderseniz durdurma ihtimalleri var.zBende bugün 30 haftalık oldum 2 gün hastanede yattım.
Tubasahra Oyagunaydin İnşallah sorun çıkmaz korkmayın streste etkiler.Bende 30 haftadayim 3. Bebeğim 31 haftalık doğdu .Bundada riskim var 2 gun hastanede yattım.Dun taburcu oldum her an doğum olabilir benimde Allah yardımcımız olsun.
Oyagunaydin Tubasahra inşallah canım Rabbim seninde yardımcın olsun vakti zamanında gelsin inşallah bebişin 🙏
Srplhrgl Oyagunaydin rica ederim biraz rahatlatabildiysem ne mutlu bana. Ya birşey sorucam ilk defa bugün farkına vardm karnım titriyor o neyden kaynaklanyr ama benden ileri haftalardasnz çünkü
Myssr Oyagunaydin toplanma dediginiz sanirim poposunu havaya diktigi durum bi yer semsert oluyo havaya kalkiyo
Cns_33 Srplhrgl Merhaba benm karin sertlesmesi degilde kasikta batma tarzi agrilar oluyor ve ara sira karin agrim doktora gittm normal olduğunu soyledi acaba sizinkiyle aynı mi
Oyagunaydin Srplhrgl bende de oluyor o bazen sanki kendimi titreşim moduna almış gibi 😁😁 burda okumuştum bebek kordonu ile oynuyor yazmışlardı 🙏