AselinAnnesii Stres ve kusma kaynaklı olabilir bende de oldu 3 hafta çektim hap kalmış gibi böyle sabahları birşey yok ama işe giderken ya iş yerinin kapısından girdiğinde başlıyor boğazımdaki şey . Çok kustuysan eğer tahriş etmişsindir bir doktora sor boğaz reflüsü de olabilir