lifeofmybaby 17 haftalık hamileyim inanılmaz açlık bastırıyor gece bu durumu yaşayan var mı? Önüne nasıl geçebilirim bu durumun?
Gulsen4224 lifeofmybaby aynı bendede var açıkıyorum bazen eriniyorum bazen kalkıyorum atıştırıyorum 🙈
tgbktszdmr lifeofmybaby ilk ay yaşadım ben de o durumu deli gibi acıkıyodum doymak nedir bilmiyordum şimdi 25 haftalığım geçti gitti. Süt iç istersen yatmadan ya da yoğurt
Mervetekmn Gulsen4224 sekerım var az az yiyorum ama acıkıyorumda bazen esımde gelır eslık eder oda alıstı🤣
ikizminikler lifeofmybaby yoğurt salatalık tarzı hafif şeyler ye hem rahatsız olmazsın hemde alışkanlık haline gelir başka şeyler yersen diye düşünüyorum 🤷🏻♀️
Gulsen4224 Mervetekmn biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar diye söz var cnm kopmasın diye geliyor eşn😂🤣🤣
ikiponcik_annesi Bende 16+5 deyim özellikle geceleri midem içine geçiyo sanki 😁 süt ısıtıyorum bende napıym bu saatte yemek yiyemem 🙄
3506 lifeofmybaby Ben şu an açım😬 ama hamilelik reflüsü olduğu için yemiyorum. Dayanamazsam süt içiyor veya muz yiyorum sadece😃 Ve düşünmemeye çalışıyorum. Tokum ben 😃😂
Mervetekmn Gulsen4224 🤣🤣🤣evet bazen dıyo hadı acıkmadınızmı siz diye 🤣🤣 bazen oda aklıma dokuyo gece yemegi özellikle pandemı dolayısıyla çalışma saatleri degıstıgı ıcın 🤣🤣🤣
Mervetekmn lifeofmybaby tarçınlı süt canım cekıyor benımde ama şekerimi ölçtükten sonra bide onu gömerim🤣🤣🤣
lifeofmybaby Mervetekmn süt içtim biraz bişeyler yedim hala bi tık yok hala kazınıyor midem leblebi yiyorum şimdi inşallah geçer😂