misraerol valla kilo almasak daha iyi olacak. Ben 19 hafta olacağım, 1 kilo filan aldım ama sabah uyanınca sola yatarsam sol bacağım, sağa yatarsam sağ bacağım inanılmaz ağrıyor ezilmekten. Bir de kilo alsam perişan olurdum herhalde. Göbek de büyüdü. Kendimi zor taşıyorum ☹️