Merimex Bugün detayliya girdik 22+5 kilo boy organlar herşeyini gördük şükür bir sorun yok bu aralar oğluşum çok hareketli sizlerde durumlar nedir 😅
muhamedalininannesi Merimex bizde 22.2 şu an 19 haftalıkken detaylı ultrasona girdik bizde de. Çok şükür herşey normal çıktı benimde ogluşum çok hareketli doktor da öyle söyledi🥰
btlsrkn-04 Merimex bizde geçen hafta detaylıya girdik çok şükür herşey yolunda 22+1 iz bu arada sağolsun çok hareketli oğluşum ☺️ 🤩
Birmom Merimex cnm ben 20+5 oldum nisan 28 29 gösteriyor sizin mayis olmaz mi bu durumda bebegin dogumu 😀
ozgeerbas Merimex Bizde cuma günü detaylıya giricez inaşşalh bizde oğluşumuzu görücez. Kıpır kıprırız 🤗
Kubrahr Bizde 24 haftalık olduk şükür herşey yolunda 🥰 tekmelerini çok aşağıda hissediyorum kasıklarım da sizde de öyle mi kızlar
Merve6521 Kubrahr benimde öyle bizde 22 haftalık olduk bebek ters ondan dedi doktor yani bacaklar aşağı da diye öyle hissediyormuşum 😊 benim de kızım olacak inşallah 🌸
Merimex Kubrahr bende göbeğin altında sağ tarafimda hissediyorum genellikle :) kasiklara daha yakın yani
Merimex Gkcgkc henüz yaşamadım ama sağa ve sola yatmaktan sirtimin sağ tarafı çok ağrıyordu zeytinyağı ile masaj yaptık geçti :)
muhamedalininannesi Gkcgkc bu arada kızlar dikkatimi çekti hep erkek anneleri yazıyor acaba bu sene erkek senesi mi 😀
muhamedalininannesi Gkcgkc benimde belim agrıyor hatta bütün kemiklerimin Ağrıdığını hissediyorum omuzlarım falanda çok agrıyor hep uyuşuk gibi dokununca da ağrıyor
HilalKarakas01 muhamedalininannesi aynen öyle diyorlardı erkek senesi diye bende kendimi alıştırmıştım çünkü çevremdeki herkesin oğlu oluyor ama biz gittik kız dedi 😍🤰🏻🥰🤲sağlıklı olsunlarda 🤲
Sibelezgi Merimex bizde 24 olduk hicbi sikayetim yok sukur.kizimda kipir kipir bazen mesaneyle oynuyo hissine kapiliyorum surekli wc😁😁
muhamedalininannesi Merimex evet sağlıkla gelsinler inşallah benim bir kızım var bide oğlum Olacak Rabbim nasip ederse 🥰🥰çok güzel bir duygu rabbim hiç kimseyi annelik duygusundan mahrum etmesin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️
Merimex Birmom eğer tarihler doğru çıkarsa sizden iki hafta önce doğurmuş oluyorum :) 22+5 günlük şuan
Merimex Sibelezgi bende sürekli wcdeyim idrar testi yaptık enfeksiyon da yok ama sürekli wc ihtiyacı duyuyorum 😅
Birmom Merimex aa evet ya buyuk olunca değil mi cok pardon😀buyuk ihtimalle tutuyor çünkü 7 yaşında kizim var onun ki tutuyor 😀
muhamedalininannesi Dilbur bana hep iç diyorlar ama ben hiç içemiyorum nedense hoşuma gitmiyor ama denerim 😊