Eczmery123 derinsart benim de 16 haftalıktan beri atletlerim sütyenlerim benek benek oluyor. Normal sanırım
derinsart Eczmery123 şindi aradim ama mesguldu biraDan yine denicem ins sorun olmasin akmasi önemsz.. üc ayi zor geçtigi icin bisi olcak endişesi var malesef hala
Deletedmom15 derinsart canım süt kanalların açılıyo cok normal benm ilk gebeliğimdede eeken baslamıştı sıvı gelmesi simdide 15 haftalığım yine geliyo ama oynama göğüsünle sıkma o zararlı diyolar
derinsart evet görüştüm kizlar doktorun hemşiresyile cok sık gelirse haberimiz olsun dedi.. gelmesi normal bu zamanlar dedi ovalama sıkma dedi .. aybi sekilde göbegimide ovalama okşama dedi erken dogumu tetiklermiş
yusufbebekk447 Benim normalde hiç gelmedi bir şey ama geçen sanki kabuklanma vardı .elimle temizledim bir damla su gibi bir şey geldi.kabuklanma dediğim de deri soyuluyormuş gibi ucunda elimle aldım mı gidiyor olan var mı ?