kızlar az önce farkettim pijamalarimi giycektim üst pijama da sağ gögüsde süt veya sıvı gelmis pjimamda beyaz oldugundan rengini anlayamadim ama izi cıkmıs .. 22 haftaligim endişelnmeli miyim prolaktin yüsekliginde de oluyormus oda erken doguma sebebmis sanirim yada baska bilgisi olan varmi?? yarın doktorumla görüscegim mutlaka..