Ben bugün hastaneye gittim bebek 6 hafta 4 günlük vajinal ultrason da bebek kesesi görüldü ama kalp atışı alamadım normal mi beş gün sonra gene gel dedi bana doktorum ben covid geçirdim ama ilacı içmedim vitamin ilacı ictim onun yanında antibiyotik ictim ama bilmiyordum hamile olduğumu açaba bebekde soru. Mu var da kalp atışı alamadım içim içimi yiyor