Ugurbocegi9876 Zeynebcicek nst girsende girmesende 135 ama tahliller falanda çok tutmuyor mesela dediğin gibi muayene ücretinden para kırıyorlar doğum ücretide normal doğum 2100 lira sezeryan 2300 lira hatay iskenderun
mmek_2014 Ben 90 tl muayene ücreti veriyorum. Nst için ayrı ücret almıyorlar. Ama 4 yıl önce ilk hamileligimde nst ye ayrı muayeneye ayrı ücret veriyorduk. Muayene 40 lira nst 20 liraydı.
Ugurbocegi9876 Zeynebcicek çok pahalı zaten bizim buradaki devlet hastanesinde de allaha emanet doğuruyo gibi geldi bana oyüzden özele kaydım ben
B0220 Zeyzey1616 bende özele gidiyorum gebeliğim boyunca da özele gittim hep 100 lira ödedim nst için para almadılar hiç şehir Gaziantep 💁🏻♀️😊
prensmusta Zeynebcicek Biz muayene ücreti 255tl,Nst içinde 50tl ödüyoruz,geçen hafta 10gün geçmediği için muayene ücreti almadılar ama nst ücretini aldılar yinede
Birminiginannesi Zeynebcicek şaşırmam bizim doktor 1000 tl zam yapmış 100er tlde muayeneye fln yapmış 7. Haftadan 22. Haftaya kadar oraya gittim ama doguma 2 aylık maaşımız vericez 😔 kararsızım devlete mi gitsem diye
Gizemceylan Zeynebcicek valla özel hastaneler alışveriş merkezi gibi cüzdanı cebe koyamıyoruz diyo eşim 😂 yapılan her işlem ücretli malesef