Zeynebcicek Arkadaşlar özele gidiyorum muayne ücreti 85 tl nst için ayrıca 40 lira ücret aldıklarını söylediler böyle mi gercekten
Ugurbocegi9876 Zeynebcicek her hastanede farklı benim gittiğim nstye ücret almıyo ama muayene 135 lira
Zeyzey1616 Zeynebcicek özele gidiyorsun sonuçta devlet hastanesi değil canm her yaptıkları paralı oluyor gneellikle geçen gittiğimde muayene parası 140 veriyorum bi kan aldılar bi kan almaya ek 125 TL para verdik yani bu durumda nst bize çok uygun gelir d
Ohaezgi Zeynebcicek bende özele gidiyorum canım nst bağlandı ama ücret almadılar şehire göre değişir mi bilemiyorum
B0220 Zeyzey1616 bende özele gidiyorum gebeliğim boyunca da özele gittim hep 100 lira ödedim nst için para almadılar hiç şehir Gaziantep 💁🏻♀️😊
Ugurbocegi9876 Zeynebcicek nst girsende girmesende 135 ama tahliller falanda çok tutmuyor mesela dediğin gibi muayene ücretinden para kırıyorlar doğum ücretide normal doğum 2100 lira sezeryan 2300 lira hatay iskenderun
Birminiginannesi Zeynebcicek şaşırmam bizim doktor 1000 tl zam yapmış 100er tlde muayeneye fln yapmış 7. Haftadan 22. Haftaya kadar oraya gittim ama doguma 2 aylık maaşımız vericez 😔 kararsızım devlete mi gitsem diye