Edaaguleer ilk dozumu 24.haftada ikinci dozumu 28.haftada yaptırdım. Ebe tek doz yapacam dedi ama ben doktoruma sorduğumda iki doz uygun demişti ben de ikinci dozu da yaptırdım. Kan tahlili yaptırmıştım ilk öğrendiğimde daha sonra aşı için kendileri aradılar. Tek doz yaptıran ya da hiç yaptırmayan arkadaşlarım da var. En son kaç yıl önce yaptırdığınızla da alakalı sanırım bu doz meselesi