Edaaguleer Merhaba arkadaşlar 27 haftalık hamileyim ve tetanoz aşısı olmam gerektiğini bilmiyordum simdi rastgele bir sayfada gördüm ilk gebeligim oldugu icin kime sorsam yaptırmıs siz kacıncı haftalarda oldunuz?
ags Edaaguleer ilk dozunu 18 diye hatırlıyorum. Sağlık ocağına gitmediniz ya da aramadılar sanırım. Beni aramışlardı mesela gitmemiştim öncesinde ama sisteme kayıt düşünce arıyorlardı.
Gizoos Edaaguleer 20+5 de bu gün yaptırdım bağlı olduğun sağlık ocağı gebe takibini yapmıyormu hamile olduğum aile hekiminliğin seni arayacak demişlerdi ama ben beklemedem kendim gitmiştim gebe kaydımı yapmışlardı ve o zaman tarih vermişlerdi aşı için 1 ay sonra 2. Dozunu olcağım istersen yarın bağlı olduğun aile hekimine gidip bir görüş
Sevgiinur Edaaguleer ben 2 doz yaptırdım şimdi kontrolere gidiyorum Sağlık ocagına. Sen geç kalmışsın sanırım
Edaaguleer ags hamilelik testimi aslında sağlık ocağında yaptırdım ama ekstra bilgi vermem gerekiyor muydu ?
ssnnmmm İlk dozu 18de oldum sanırım ikinciyi 25.haftada oldum sağlık ocağınıza bildirmediniz mi hamileliği arıyorlar çünkü genelde yada aşı kartı veriyorlar
Edaaguleer ssnnmmm Gebelik kan testi mi saglık ocagında yaptılar aslında ekstra bilgi vermem gerekiyor muydu? Ben yurtdısından geldim pek bilmiyorum
Gamzeaykn Bende 19 haftalık gebeyimmm Ocak da olucam detaylı ultrasondan sınra yapacak sağlık ocağım arayıp bilgi veriyor sizde kayıt olun
mavi2804 Edaaguleer sağlık ocağınızın ilgilenmesi gerekiyordu aslında. Kan testini orda vermişsiniz sonuç olarak sistemlerinde var bu bilgi takip etmeleri gerekiyordu ama ilgilenmemişler siz yine de bir gidip konuşun geçte olsa yapabilirler belki yapmazlarsa da sıkıntı etme
ssnnmmm Edaaguleer yok bende tahlillerimi yaparken boy kilo ölçümü yapıp son adet tarihimi girdiler sisteme ben bişey demeden sonrada aşı için kendileri aradılar
ssnnmmm Edaaguleer sorun mutlaka aşıya siz mi arayacaksınız yoksa ben mi geleyim diyede sorun çünkü bazı sağlık ocakları aramıyormuş
Ayssmom Ben 24.haftamda oldum aşıyı 2.dozuda 1 ay sonra yani senin haftalarında olucam sende 1 doz vurul 2.yi doğumdan sonra vurdurursun zaten bazı yerler 3 doz yapıyormuş
maria12 Ben de 2 doz yaptırıcam doktorum 3 yaptırmana gerek yok ağrı çok olduysa dedi. Sen de şimdi yaptır bir de Doğumdan sonra yaptırırsın