mercimekkoftesi1 Burcu80 bende bilmiyorum ki, doktoruma sordum normal dedi ama ilk 3 ay da bebeğin beslenmesi çoğu şey için etkili oluyormuş. Kötü de hissediyorum kendimi yiyemediğim için 🥺
Kimkibu Ates21 hic bulantım olmadı benim tiksinmem olmadı hic hamilelik belirtisi görmedim desem yeridir.. kızım olacak :) bünyeye göre değişiyor o sanıyorum