Ersoylurkye Ates21 bende hic yasamadim canim oglum olucak insallah yarin 18 haftalik oluyoruzz minik koalamla 😊 bende sadece ögürtü oluyodu ama hic istifra etmedim
Esralinaa Ates21 ben kızımda hiç yaşamadım . Cinsiyetle alakasi yok bence şuan da da mide bulantim hiç olmadi bünye meselesi olabilir.
Elzeminval Ates21 kaç haftalıksınız? Yani doğru mudur bilmem bir arkadaşım işk dört ay su bile içemedi çıkarmaktan baya kilo vermişti :) oğlu oldu.bence alakası yoktur belki kişiden kişiye değişiyordur
minikbaby06 Ates21 bence bünyeyle alakalı bi üstte yazan arkadaşta olmamış bende 18 haftalık hamileyim bebeğim erkek hala her yediğimi çıkarıyorum ilaçla yaşıyorum 🥴
Ates21 Ersoylurkye ay ne kadar güzel 🙂 bende 8 haftalık hamileyim bu zamana kadar mide bulantısı hiç yaşamadım doktora sordum şanslısın bu konuda dedi etrafındakilerde senin erkek bebeğin olacak diyorlar bakalım hayırlısı 🙂
Almilaaa 25+5 haftalık olduk ilk günden bu yana bulantı, kusma, baş dönmesi hiçbirşey yaşamadım. Cinsiyet değil bünyeyle ilgili bir durum. Kızım olucak🖤
Ersoylurkye Ates21 hayırlısı canim saglıklı olsunlarda kiz erkek farketmez . Kasık agrilari yasarsin belli bi zamana kadar adet olucakmis gibi eger miden bulanirsa gene yaninda tuzlu kraker felan bulundur bastiriyor
Bursa97 Ates21 Biz 29 haftaligiz ilk hanile olduğum günden beri migdem bulanıyor ve oğlum olucak onun cinsiyetle alakalı olduğunu düşünmüyorum canım
Seyma2861 Ates21 tam 22+5 daha yeni azaldı diyebiliyorum bak bulantılar oğlum olacak hiç alakası yok😁
defnecinar1 15 haftalık hamileyim, kızım olacak bende de hiç bulantı olmadı canım bununla alakalı olduğunu düşünmüyorum ☺️
mercimekkoftesi1 Bugün 9 haftalık oldu bnmde bebişim ama bende de yok hiç bulantı, kusma. Sadece iştahsızlık var bende 🥺 hiç bişey yemek istemiyor canım normal mi bilmiyorum 🤷🏻♀️
Burcu80 mercimekkoftesi1 benimde 6+4 ve canım yemek istemiyor pişirmek istemiyor. Nasıl olacak bu durum bilmiorum🤔
mercimekkoftesi1 Burcu80 bende bilmiyorum ki, doktoruma sordum normal dedi ama ilk 3 ay da bebeğin beslenmesi çoğu şey için etkili oluyormuş. Kötü de hissediyorum kendimi yiyemediğim için 🥺
Serdem39 Ates21 başından beri kusma falan yaşamadım çok rahat ve güzel geçti çok şükür kızım olacak cinsiyetle alakası yok