AABT kızım 8 aylık yanıbaşımda beşiğinde uyuyo..2 yaşına kadar ayırmayı düşünmüyorum yanımdan..haziranda bi bebiş daha geliyo babasının yanına beşik alcaz o da orda uyicak ..artık biz uyurmuyuz huni takar odada dört mü döneriz bakalım zaman gösterecek ama bebek odası kurmama konusunda netiz babamızla 😂