Kızlar merhaba bı konuda fıkrınıze ıhtıyacım var tabı nasıp olursa inşallah benım evım 2+1 bır odam bos ardıye gıbı kıradayız ama allahtan bısey olmazsa tasınmayı dusunmuyoruz cok guzel bebek odaları var heves edıyorum acıkcası aslında mecbur dolap ve sıfonyer alacagım ama bı yandanda sacma gelıyor sonucta cocuk benım yanımda yatacak bı sure karar veremıyorum bı turlu daha erken ama arastırmaya bı yandan basladım zaten mobılya teslımlerı suruyor ılı ay fılan sızce