Ben Abdülhamid beye gidiyorum mükemmel bir doktor çok detaylı inceliyor aletleri çok güzel ilgisi alakası çok iyi Alper taştana gidiyordum ilgisizliğinden dolayı abdülhamid beye başladım randevu evet sıkıntı bulmasi sorun ama bu da yoğunluktan kaynaklı herkes gitmek istiyor saatlerce bekleyip sinirle içeri girip yüzü gülerek çıkan çok kişi gördüm Alper beye 65 TL muayene için veriyordum bu pahalı gelmişti gitmeden önce ama ilk muayeneden çıkarken eşimle dua ede ede çıktık riskli bir hamilelik geçiriyorum Iğdırlı değilim çok stresliydim Abdülhamid bey beni çok rahatlattı çok güveniyorum