Demek ki fazla bekleyen olmadığı için almıştır . Benim şu ana kadar gittiğim bütün klinik , özel hastanelere hep randevu alınarak gittim . Ki bu hamilelik olduğuçn belli zamanlarda muayene gerekiyor . Sürekli ultrason sakıncalı zaten . Ama ciddi bir problem olduğunda bekletmeden alıyorlar