Ozlem8989 Yasmink oturunca kaburgam sızlıyor canım karnım çok erken büyüdü. Hem bel hem kaburga ağrıları şimdiden başladı Allah yardımcımız olsun. Yarın detaylı ultrasonumuz var bakalım
Ozlem8989 Yasmink amin gülüm ❤️ haftası önden gidiyor beyefendinin beni bayağı zorlayacak gibi 😊 Allah sana ve bebeğine de sağlık sıhhat versin inşallah
Neslihan1903 egemommm tabi tabi yavaş yavaş 16. Haftada hissediyordum ama minik minik anca bu hafta tekme sağlam geldi 🤗
Neslihan1903 Aryaziya35 inşallah canım rabbim en hayırlısını versin sanada tüm isteyenlerede ben çok dua ettim benim bebeğimde tüp bebek çok bekledim rabbim nasip etti iyi anlıyorum seni bol bol namaz dua 🤗
Aryaziya35 Neslihan1903 ediyorum etmezmiyim🤲🤲🤲 şükür Rabbime dualar olmasaydı halimiz ne olurdu bilemiyorum 🤲🤲🤲🤲bende aşılama yaptırdım yarın sonucunu öğrenicem inşallah 🤲🤲🤲Rabbim herkese nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲
NarminAmirli Neslihan1903 ben de 21+3 ama oylesine hic hissetmedim😕ancak geceleri uzandigimda minik kipirdamalar var,bekliyorum o tekmeleri insallah
Neslihan1903 NarminAmirli yakındır annesi bende çok bekledim 🤗16. Haftadan beri kıpırtı hissediyordum bu akşam güzel ben burdayım tekmesi geldi şükür 🤗
Neslihan1903 Aryaziya35 amin kardeşim inşallah 🤗 inşallah güzel haberler alırsın haber ver banada yarın 🤗
Aryaziya35 Neslihan1903 haber vermemi istemiştinya sonuç negatif hayırlısı böyleymiş Rabbim neyler neylerse güzel eyler 🤲🤲🤲vardır bunda da bir hayır verdiklerinde vermediklerinede sonsuz şükürler olsun Elhamdülillah Rabbime
NarminAmirli Neslihan1903 ne tesaduf kı cok sukur dün ben de hıss etdım sonunda 🥰🤗mınık tekme,cok tuhaf hıssler baloncuk patlaması gıbı
Neslihan1903 Aryaziya35 olsun kardeşim elbet verecek rabbim bende çok bekledim sabır ettim benim aşılamamda tutmadı peşine tüp bebek yaptık tuttu şükür vardır bir zamanı hiç üzülme gecikiyorsa güzelleşiyordur biliyorsun 💕