Neslihan1903 Dışarıdan bile hissedilen bir tekme yedim güzel kızımdan insan çok mutlu oluyor 🤗 sizde tekmeler nasıl gidiyor 🥰
minikbaby06 Neslihan1903 18. Haftadayım çok minik tekmeler ve hareketler hissetmeye başladım bu hafta çok güzel bi his 💕 ama düzensiz oluyor şuan küçük olduğu için dimi
Mavi46 Neslihan1903 o haftalarımda keşke hep tekme atsa diye beklediğim bebeğim 🙈şimdi ise 32. Haftamdayım resmen tekvandocu bir prensese dönüştü o kadar güzel ki hissetmek Allah isteyen herkese nasip etsin 😊🙏🙏
Sulbiye Neslihan1903 bende 23 haftalığım bu gün dışardan çok net belliydi hiç durmadı maşallah çok hareketli kızım doktorda söylüyor aynı çok güzel bir duygu sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin Allahım ☺️🙏
[silindi] Neslihan1903 maşallah canım , biz de yarın tam 18 haftalık oluyoruz ara ara hissediyorum ben de ama bizimki de dün öyle bir sağlam tekme attı ki aman Tanrım dimissssiiimm ☺️☺️
Neslihan1903 minikbaby06 ben 16. Haftamda başladım hissetmeye ama bu tekme baya sağlamdı 💕 tabi tabi o haftalar hafif oynuyorlar ben daha yeni sağlam bir şekilde hissettim 🤗
Neslihan1903 Mavi46 amin inşallah oynadığını hep hissediyordum ama tekmeyi bu kadar net ve sağlam ilk defa hissettim rabbim el açıp dua eden herkese nasip etsin inşallah 🤗
Neslihan1903 [silindi] ufaktan hareketlerini net hissetmeye başlıyoruz işte bu akşam çok netti maşallah hepsine rabbim sağlık sıhhat versin 🤗
Ozlem8989 21+6 yım bende kızlar karnım çok büyük ve ben şimdiden inanılmaz bel ağrısı ve nefes almakta güçlük çekiyorum 😔 bu sonradan düzelir mi yada doğuma kadar böyle mi olacak
Neslihan1903 Ozlem8989 nefes olayını bilmiyorum canım ama bel ağrın için hamile yastığı kullan sırtına bacak arana karnını destekleyenlerden 🤗
Aryaziya35 Neslihan1903 aminnn aminnn inşallah Rabbim inşallah tüm isteyenlerle birlikte banada nasip etsin inşallah güzel annelerim hamile annelerin duası kabul olur derler bende yarın kan vericem aşılama sonucunu öğrenicem nolur dua edebilirmisiniz bana da sevinçli güzel haberler alayım inşallah 🤲🤲🤲🤲🤲
Beyziikoo Neslihan1903 1 haftadır çok netler, o vurdukça tekme yemek ne güzelmiş diyorum 😄😄😍😍😍 O hareket ettikçe bin şükür diyorum ya ne güzel bir hismiş 👼 Hayırla gelsin prensesiniz ve premsesim 👼🌹😍
Neslihan1903 Beyziikoo rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 💕 benimde kızım olacak inşallah 💕
egemommm Neslihan1903 22+4 dün gece bende sağlam bir tekme yedim. Eşiminde eli karnımdaydı o an, birbirimize baktık, hatta çok duygulandım çok güzel bir histi😍
Neslihan1903 egemommm kesinlikle çok güzel bir duygu benim minnak kız çık hareketliydi zaten ama bu tekme çok mutlu etti beni bizde kimse yakalayamadı tabi 🤗
egemommm Neslihan1903 benim geçmiş günlerde aşırı hareketli değildi çok korkuyodum hatta burda yazılanları okuyunca diyodum niye hareketli değil diye ama sanırım yavaştan başlıyor hareketlilik 😊
Neslihan1903 egemommm tabi tabi yavaş yavaş 16. Haftada hissediyordum ama minik minik anca bu hafta tekme sağlam geldi 🤗
Ozlem8989 Yasmink oturunca kaburgam sızlıyor canım karnım çok erken büyüdü. Hem bel hem kaburga ağrıları şimdiden başladı Allah yardımcımız olsun. Yarın detaylı ultrasonumuz var bakalım
Neslihan1903 Aryaziya35 inşallah canım rabbim en hayırlısını versin sanada tüm isteyenlerede ben çok dua ettim benim bebeğimde tüp bebek çok bekledim rabbim nasip etti iyi anlıyorum seni bol bol namaz dua 🤗