Ebrukarayali Merhabalar, güzel anneler😊 ben dün hamile olduğumu öğrendim 124,9 değerle. Bebeğimin kesesi ne zaman görülür?
Birgul Ebrukarayali kese hcg değeri belli bi yükseklikte olunca karından daha rahat görülüyor. Daha çok 3000 ve üzeri olunca🌸
Zehra333 Ebrukarayali Benim ilk öğrendiğimde değerim 85 ti görünmedi dün tekrar baktık yine görünmedi değerim 372 çıktı güzel ilerliyor dedi doktorum kese görünmesi için en az 2000 olmalı değer dedi . Haftaya salı kesin görünmesi lazım 6000 olur ozamana kadar dedi en az 2000 3000 olmalı
Meloss37 Ebrukarayali canım değerin biraz yükselsin Bi kaç hafta içinde belkide daha erken gözükebilir Hakkında hayırlısı olsun
arzuublm çok nadir bi durum vajinadan görülür ama ben öyle birsey yapmadım 6.haftam da gittim gördüm kalp atışını da duydum korkma canım
Ebrukarayali arzuublm çok tedirginim nedense aslında 10 gün daha beklesem hersey daha güzel olacak sanrm 🤲❤
arzuublm Ebrukarayali bekle canım stres yapma ama bak bu çok sakıncalı bi durum rahat ol göreceksin keseyi
Ebrukarayali arzuublm çok teşekkürler evet bu stresi bırakmam lazm sürekli de kan aldırmak istemiyorum bu kere gidip hepsi belli olsun istiyorum 😍
Zehra333 Ebrukarayali aynen canım sabırla bekleyeceğiz. dayanamayıp erkenden test yapıyoruz haklı olarak ama sonra beklemesi yoruyor 😃
irorkay Tedirgin olmayın. Benim 4700 değerinde bile görünmedi. Ancak 8000 lerde göründü. Sadece sabır 🙏
Anneadayi09 Ebrukarayali ben şuan 6+2 yim. 5+5 ken gittim kese görünmedi yarın tekrar gidicem kese için. Sizin çok erken daha 2 haftaya mutlaka görünür🌻