ESMAARAS Kızlar doktor dıyo tam 39 haftakıkken alalım dedı cok geldı bana 38 olsaydı bari 20 ıcak dedı sıze kac haftalık dedı
Ayseozmenucar ESMAARAS canım bebişlerimize hemen kavuşmak istıyoruz ama son gunlerde onlar için anne karnı bir gün bir gündür çok faydalı..benımde aksine erken dogum riksim var 37.haftayı beklese diyorum
ESMAARAS Ayseozmenucar bıtanem kuzenım 36. Haftada dogurdu cok sukur saglıkkı kuveze gırmedı duanı et bol bol bızde bellı deılkı doktor 39 dedı dıye oyle olcak bısey yok rabbım bılır
Burcu1903 ESMAARAS bende hemen gelsin istiyordum 20 aralik olsun istedim ama doktor erken oluyor dedi ☺
Hira_meyren ESMAARAS anladım canım hayırlısı ile al kucağına insallh benimde perşembe belli olur diye düşünüyorum benimde gönlümden geçen 20 ocakti ama biz 36 haftalık alicak
Hira_meyren ESMAARAS 4 sezeryan olduğu için birakmicak kuzum uzun süre yapisma ihtimali olmasın diye oyuzden erken alicsk