Mnevvr53 araştırma Hastanesi’nin girişinde yazıyor sabah sıra alma olayı yok diye. Devlette de öyle sanıyorum acaba değil mi. Yoksa nasıl giriyorlar anlam veremedim. Ben de zorlanıyorum bir şekilde buluyorum randevu ama her seferinde aynı doktora denk gelmiyorum malesef.