Elifff25 Akasya1Asya ben her an olacakmışım gibi agrılar var hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🏻 Rabbim aratmasın
zeynelbeyt Bende aynı durumdayım ya. 3 gün oldu gecikeli normalde 28 günde bir olurum, dün yaptım negatif çıktı ama bakalım🤦🏻♀️
Elifff25 zeynelbeyt ay yalnız değilmişim inşAllah pozitifi görürüz regl olmazsam perşembe kan vericem bakalım hayırlısı olsun🙏🏻
Akasya1Asya Elifff25 bende son üç aydır hep 5 gün gecikiyorum 5. Gün oluyorum bu seferde öyle olacak diye korkuyorum sen kac aydır istiyorsun
Nrgozde Elifff25 29 kasımda adet olmam gerekiyor du olmadım 4 aralıkda kan testi yaptım gebelik olmadığını söyledi doktor 9 Aralık’ta daha adet görmediğim için idrar testi yaptım pozitif di ardından kan verdim değerim yükselmşti inşallah haftaya kalp atışı ve keseyi görmek için çağırdı doktor umarım seninde böyle olur canını sıkma
Elifff25 Akasya1Asya 1,5 yıldır tam 1 yıl önce iki kez üst üste kimyasal gebelik geçirdim dr gittim ama hiçbir sorunum yokmuş