Anne_35 anladığım kadarıyla yardımcı olayım… hatam olursa kusuruma bakma 🌸🙏 4 gün önce beta hcg değerin 8lerde çıkmış 4 gün sonra da 4ler de yani değer düşmüş çok üzgünüm… bazen regli tarihleri yaklastigi zaman beta hcg yuksek çıkıyor bende 2018 de kimyasal gebelik yaşamıştım ilk 10 cıktı sonra 27 oldu ama artışın sağlıklı olmadığını anlamıştım zaten doktor da anlattı çünkü kan verdiğimiz zaman 2 günde 2 katı artması gerekiyor. 27den sonra 15 oldu sonra 0 oldu ve kanamam oldu 15 olduğu zaman. içini ferah tut her şeyin zamanı vardır… Allah doğru zaman da hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin inşallah dualarım seninle 💞