Anne_35 Merhaba kızlar bugün kan istedi doktor kan verdim sonuçlar çıkmış ama yarın sabah gidicem doktora sonuçlar ne anlama geliyor 4 gün önce 8.79 civarıydı beta bu arada kurtaj olalı 1 ay oluyor şüpheli ilişki olduğu için gitmiştim doktorda kan istemişti 8.79 civarı çıktı şimdi bugünün sonuçlari da bu https://imgyukle.com/i/YedZay
Fatma--merve Anne_35 benim progestan değerim 4.5cıkmıştı bebeğin sağlıklı ilerlemediğini gösteriyor sizin 8.9 çıkmış en az 20olması gerek hormon değerinin
afrasil Anne_35 hamilelik değerin negatif malesef . Kanın daha sıfırlanmamış bile yavaş yavaş düşüyor daha 8den 4e düşmüş düşmeye devam edecektir
Bsraao Anne_35 canım muhtemelen kürtajdan sonra adet görmemişsin o yüzden değerin 8 çıkmış bu günde düşmeye baslamis artık adet gorduysen de parça kalmis olabilir benim arkadaşım öyle oldu
Deletedmom15 Anne_35 progesteron hamilelikde yükselen bi hormon rahim duvarının kalınlasmasına bebeği daha sıkı kavramasına yarar hamilelikde en az 11 olması gerekir daha düşüğü riskli sayılır
Deletedmom15 Anne_35 örneğin adet olmadysan rahim duvarı kalındır o yuzden yükselir hormon yada ovulasyon döneminde yükselir
afrasil Fatma--merve bayaninki hamilelik değil yani ortada sağlıklı ilerlemesi gereken bir deger ve bebek yok 1 ay önce kürtaj olmuş daha degeri sıfırlanmamış
Anne_35 Ben ayın 5 inde kurtaj oldum kasımda ve bundan 25 gün önce şüpheli ilişki oldu o yüzden gittim doktora o da 5 gün önce kan istedi verdim 8.79 çıktı beta bugün de kan testi istedi bunlar çıktı
Anne_35 Ben ayın 5 inde kurtaj oldum kasımda ve bundan 25 gün önce şüpheli ilişki oldu o yüzden gittim doktora o da 5 gün önce kan istedi verdim 8.79 çıktı beta bugün de kan testi istedi bunlar çıktı
Anne_35 Deletedmom15 işte 5 kasımda oldu kurtaj işlemi ve 25 gün önce de şüpheli ilişki yaşadım ama fakat kurtajdan sonra adet olmadım bende acaba gebelik mı oluştu amacıyla gittim doktor a 5 gün önce 8.79 civarı çıktı beta hcg bugün de çağırmıştı gittim kan aldı ama yarın çağırdı öğleden sonra kan aldığı için bende baktım e nabizdan sonuçlar böyle çıkmış
Deletedmom15 Anne_35 gebelik oluşmuş olsa değerin artmiş olması gerekir seninki düşmüş büyük ihtimalşe kürtajdan sonra yeni düşüyo hormonların