tazegebee ecemeric bizede 12. haftada bi çıkıntı var dedi 16da erkek olduğu netleşti. erkekte genelde yanilmiyolar ama hayirlisi olsun inşallah. cinsiyet zamani gunler geçmek bilmiyor gerçekten 😂
Gulsen4224 Nurdanblkoglu merhaba Cnm hadi hayırlısı olsun prenses geliyor annesi🌸💕sağolasın Cnm düşünüp yazdığın için sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin rabbim 💕🤲🏻
Serpil26 Gulsen4224 bugün öğrendik cinsiyetimiz kız dedi doktorumuz %100 dedi 😊 baya erkek die bekliyordum şaşırdım
NilayRuya https://imgyukle.com/i/aew6oS bebislerimiz benziyor mu yoksa bana mı öyle geldiiii🙈 daha cinsiyetimizi öğrenemedik🤗