Gulsen4224 cok tesekkur ederimm 3 kasım 2015 de ılk kızımı aldım kucGma o kucagımda 3 aylıkken kazaya kurban gıttıgımı ögrendım cok uzuldum ozamanlar kzıımı emzıremedım falan snrada kasım 2 2016 da ıkıncı kızım dogdu smdı dıyorumkı ıyıkı ıyıkı ıyıkı… 🙏🙏 sndı oldukar 5 4 yasnda abla hayalm hep uc evlattı arayı acmadan bu tempoyu tutturmusken ücüde aradan cıkarlaın dedik 🥰🥰 sezeeyanm allah hayırlsıyla kucagıma versin kordonlarımı baglatıp uc evladımızla mutlu mesut yasamak hayalimiz 🙏 rabbim herkeze nasıp etsın bu duyguyu 🥰🥰