Kızlar klasik bir sorum var sizlere. 14 haftalıkken kontrole gittiğimizde doktorumuz bir çıkıntı görüyorum muhtemelen erkek Olabilir. Demişti. Şuan 17 haftaligim. Cuma günü tekrar kontrolümüz var meraktan ne yapacağımızı şaşırdık eşimle 😂 Yorumu olan var mı? Ama gerçekten anlayabilenler için soruyorum. Fikir değil ☺️ Kafam çok karışıyor sonra ☺️

