Tazeanne0 Melike_bagcevan ahaha valla ya bu nasıl bir şans 😌 valla komşum falanda çıkarsın şimdi ben şok 😅
crescent_ Tazeanne0 2 hamileliğimde de 3 hafta boyunca ağrıyan başımı rahatlatan tem şey kahveydi. günde en fazla 2 fincan içebilirsin 👍🏼 hangi haftada olursan ol
Burcinisp88 Tazeanne0 ben canım isteyince içiyorum. İlkinde daha temkinli idim. Bunda biraz daha gevşek davranıyorum sanırım. Kansızlık gibi sorununuz yok ise ve başınıza iyi geliyorsa için. Başım başım diye yatıp psikolojiniZi bozmak bebek için bence daha kötü. Migreni olan biri olarak diyorum tabiki bunu 😊 yaşamayan bilmez çünkü.
Tazeanne0 Burcinisp88 valla öyle yaptım benimde migrenim var dayanamadım içtim baya rahatlattı 😌. Teşekkür ederim
Burcinisp88 Tazeanne0 ben buna kar zarar analizi diyorum. Bazı günler çok çay içerim bazı günler hiç içmeyip kendi içimde olayı dengelemeye çalışıyorum ben. Afiyet şifa olsun🌸
midekoruyucu Tazeanne0 😂😂😂😂 kız hani çocukken bize derlerdi sana hiç demediler mi 😂 korkudan kahve içemezdim 😂 ya da arap olursun derlerdi içirmezlerdi 🤣🤣🤣
svmm İçebilirsin ben sormuştum günde 1 fincan içilebiliyormuş bende içiyorum hatta detaylı ultrasonda bebeğim dönmedi oradaki dr bi fincan türk kahvesi bitter çikolata ye 1 saat sonra tekrar gel demişti öyle yaptım dönmüştü hareketlenmişti 😊