Zararlı diye birşey yok aslında vitaminin bile fazlası zararlı o açıdan canımın çektiği herşeyi yedim içtim tabi çok olmamak kaydıyla. Günde 1-2 bardak açık çay akşam bir küçük fincan kahve kafein dozunu aşmadığı için zararsız bunlar. İlerde aklına herhangi bir yemek gelirse de ye canın çekmiş bir kere yemişsin hiçbirşey olmaz doktorlar bile hep böyle diyor.