[silindi] 6+2 de ilk kontrolüm vardı zaten daha önceden kullanmam gerektiğini bildiğim için folik asit kullanıyordum ayrıca elenetal1 adlı vitamin verdi doktorum 10. Haftayada da folik asidi bıraktırdı elenetal1 içinde folik asit var ama ilk 10 hafta ayrıca folbiol’de kullandım yani cnm