Gamze0666 canım özele mi gittin devlete mi başka hastaneye daha git nir iki gün bekleyim bende geçen pazartesi gittim bebek yok desi çarşamba özele gittim oradaki doktor gördü bebeğimi ama kalbi atmıyor dedi sağlıklı gebelik değilmiş benimkisi korkma sakin ol yine git geç döllenmede olabilir çok yeni ondanda olabilir