Gamze0666 Kızlar dün gittim doktora kese var ama bebek yok 2 hafta sonra yine gel dedi kese şekli filan çok güzelmiş ama bebek yok
HYM Gamze0666 korkmayın 6 haftalık ken bende gittim kese oluşmuş yalnız bebek henüz oluşmamış 2 hafta sonra tekrar gel dendi geçen hafta acile gittim lekelenmem olduğu için çok şükür kalp atışını duydum
058elf Gamze0666 canım önce kese gözüküyo 4+6 da keseyi görmüştüm, 6+1 de hem bebeği gördüm hem kalp atışını dinledim geç döllenme olmuş hatta benim şu an adet tarihimle ultrason arasında bi hafta var seninde belki geç döllenme olmuş olabilir
Burcuclk Gamze0666 bende Gittim 6 haftalıkken kese var gayet iyi dedi bebek için de 2 hafta sonra gel dedi
Purpura26 Gamze0666 Daha erken canım demekki geç döllenme olmuş canını sıkma o haftada bebek gözükmüyor zaten. Ben 6+1 de gördüm o da nokta kadardı
gmzns Ben devlet hastanesine gittiğimde görünmedi kesesi bile sonra özele gittim orda göründü canım korkma 2 hafta sonra görürsün mutlaka bizde yarın kalp atışını duyucaz nasipse bakalım
Neslihan66 058elf benim de aynı 8 haftalık olmasını bekledim gittim doktora ama 5 haftalık çıktı 15 20 güne tekrar gel dedi :(
Gizemnaz_ Gamze0666 cnm bu kaç mm oldugu vrrdigi ultrasyon orneginde yaziyormudur kese boyutunu sanirim heycandan duyamadim bende suan 6 haftaligim
Happykariner Gamze0666 canım hiç kafanı yorma 8 haftalıkken gören bile oluyor bekle sen hiç üzme kendini