midekoruyucu yok mu artıran 😂😂 ben 15. Haftaya kadar gittim o zamana kadar hep aceleci bi tavrı vardı. Soru sorunca göz devirirdi yani eşimle soru sormaya korkar olmuştuk. Muayene ediyor ultrasonla 1 dk sürmüyordu bile. Sonra 15. Haftada memlekete gittim 2 ay kaldım döndüğümde 24 haftaliktim. Döner dönmez muayeneye gidemeden sabah heryerim ıslak uyandım telaş ettim hemen yazdım cevap vermedi görüldü atıp cıktı. Yani 2 aydır memlekette olduğum için, muayene parası vermediğim için mıydı bu hareket anlamadım. Bu kadar önemli bi konuda yazmaması kendinden nefret ettirdi bağcılara eray balcana gidiyorum. Evet uzak ama acil birşey olduğunda önce telefonla ulaşıyorum hemen hastaneye gel demiyor o da uzak olduğunu bildiği için. Ama doktor neymiş onu anladım cidden. Şeytan görsün bi daha🙄