midekoruyucu Hanımlar merhaba, Ben silivri merkezde yaşıyorum, yeni taşındım buraya. Çok da bilmiyorum açıkcası. •Burada yaşayan anneler var mı ? •Hangi hastane ve doktora gidiyorsunuz? •Memnun musunuz ?
261018 midekoruyucu canım merhaba 😅 yeni gördüm bende silivride yaşıyorum bura ile ilgili yazı yazınca kimse cevap vermiyor sanırım sayımız baya az ☺ bu arada ben anadolu hastanesine duygu hanıma gidiyorum ve çok memnunum iyiki ona gitmişim cok güler yüzlü anlayışlı sanada tavsiye ederim 😊
Cemrenur midekoruyucu mehabaaaa😍 bende geçen sene haziranda geldim. Önce anadoluda duygu hanıma gittim sonra memnun kalmadım değiştirdim bağcılara gidiyorum doktora 😍 cezaevi lojmanlarinda oturuyorum❤
maras46 midekoruyucu beeeeen🖐🏻 yenimahallede oturuyorum devlet hastanesinde hamileliğimin başından beri Mehmet Sakin Zor’a gidiyordum, diğer gidenler de baya memnun
midekoruyucu midekoruyucu 😂😂😂😂😂 valla gülüyorum halime, kendi kendine konuşan biri olmuşum 😂😂😂 zati silivriye çiçek sepeti bile doğru dürüst ürün yollamıyoken ben niye kendime soru sorcak birini arıyorum ki 😂😂😂😂😂😂
Anne18 midekoruyucu hahah canım dünden beri sana gülüyorum ben oralıyım yani silivrinin köyündenim 😊😆🙋🏼♀️
Anne18 midekoruyucu canım ben İstanbul florya da oturuyorum aslında memleketim orası diyim öyle anla 😊
midekoruyucu Anne18 merkezde alibey mahallesindeyim canım 🤷🏻♀️ Merkezi bi yer iyi hoş da hiç tanıdığım yok, karşı komşu teyze vardı bi onla muhabbet ediyodum, kadın vefat etti 🤷🏻♀️ Elimi neye atsam Kurutuyom anacım 😂
mmek_2014 Ahh canım silivri ❤️ çok seviyorum silivriyi. İlk evimiz ordaydı ilk çocugum orda dogdu. O yüzden silivri benim için çok özel 🥰 şu an başka yerde yaşıyoruz tayin dolayısıyla. Ben 4 yıl önce kolan hastanesinde eser agar’a gidiyordum çok memnundum. Bildiğim kadarıyla şu an kendi muayenehanesini açmış Silivri de.
midekoruyucu mmek_2014 evet silivri güzel sakin bi yer baya alıştım ben de 🥰 annemlere gidiyorum bazen istanbula çok kalabalık geliyor 😁 bi de burda herkes istanbul şehir merkezine istanbul diyor sanki silivri istanbulda değil gibi 😂😂😂 ben de alıştım öyle diyorum 😂😂😂 doktor eser ismini duydum ama çok araştırmadım kadın mı erkek mi onu bile bilmiyorum 😅 erkekse gidemem zati ben rahatsız oluyorum öyle 🙈
mmek_2014 midekoruyucu İstanbula bayaaaa uzak oldugu için bizde öyle diyorduk😅 hadi İstanbula gezmeye gidelim diyorduk bütün günümüz yolda geçiyordu🤦♀️ ama silivrinin sakinliği sessizliği çok güzeldi. Zaten oldum olası kalabalık büyük yerleri sevmem silivri tam bana göreydi 🥰 Eser bey erkek 😅 bende başta erkek doktora gidemem diyordum ama inan dogum konusunda erkek doktorlar çok çok daha iyi. Zaten bir defa gidince rahatlıyorsun 😊
midekoruyucu mmek_2014 tayininiz çıkmış ama olsun özlediyseniz gelin silivriye misafirim olun 🥰 eser beymiş bak 😂 ben de sizin gibi düşünüyorum erkek doktorlar daha iyi gibi ama ne biliyim hani vücuduma dokunuyor filan ne biliyim 😂 mideden rahatsızım ben ve kontrollerimi yapan doktorum erkekti onda bile o kadar çekinirdim ki 🙈 rahatça bişey soramıyorum bile
mmek_2014 midekoruyucu çok teşekkür ederim nasip olur inşallah 🥰 şöyle söyleyeyim dokunmayı bırak göbegimize bile bakmıyorlar direkt ultrason ekranına bakıyorlar. Doguma kadar böyle. Dogum sırasında da gözün bişey görmez zaten 😅 valla başka bildiğim doktor yok silivri de. Ben hep eser beye gittim. İnşallah bulursun gönlüne göre bir doktor 😇
midekoruyucu 261018 oh be birini buldum sonunda show habere çıkıcaktım silivride yaşayan hamile yok mu diye 😂😂😂😂😂 canım ben de duygu hanıma gidiyorum her yerde iyi yorum gördüm güler yüzlü diye ama bi bana mı göstermedi o gül yüzünü merak ettim açıkcası 🤔 gerçi daha 2 kere muayene oldum 3.sü yarın İnşallah 9+5im yani kadının hep bi acelesi var gibi gidiyorum sedyeye yatıyorum bişeyler yapıyor hızlı hızlı söylüyor geçiyor hop 🤦🏻♀️ Yani yeni gebeyim bakacak bişey mi bulamıyor acaba diyorum işi var sanki hep ya da yapısı mı öyle çözemedim 🤔 siz doğum yaptınız mı yoksa hala gebemisiniz
261018 midekoruyucu canım henüz daha çok yenisin şimdi kese kalp atışı falan bakıyorlar zamanla daha uzun bakıyor😅 mesela benim 29+5 oldu artık her gittiğimde renkli gösteriyor bebeğimi hatta resmini veriyor videoya alıyorum ama dediğin gibi çok yoğun hatta çoğu zaman randevu bile bulunmuyor