Kraa Oluyor daha iki gün önce kontrole gittim doktorum rahim uzunluğuna baktı herşey normal korkma dedi bide idrar enfeksiyonu için tahlil yaptı onda da bişey çıkmadı ara ara oluyorsa normalmiş ama sürekli oluyorsa normal değilmiş öyle söyledi sizin ki ara ara mı oluyor ?