Minigim20
Bu kilo konuşu annenin ve bebeğin alma durumu arasında değişiyor. Ben normal besleniyorum sağlıklı ne fazla ne eksik ama bebek alacağının fazlasını alıyor. Geçen hafta ki kontrolde kayınvalidemde vardı. (Görümcem ile doktorumuz aynı) o çok zayıftı ve yeğenimizde zayıf doğdu. Beni karşılaştırdı. Doktorumuzda Tuğba’nın Rahmi ve vucüd ile alakalı dedi bebeği ile arasındaki alışverişinde çok güzel. Yani bunlara ekstra yapacak bir durum yok dedi. Benim bebeğimde biraz tospik olacak. Doğum şeklimi engelleyecek mi evet.
Aman bunları ye sonları ye diyemem çünkü gerçekten ne kadar dolu dolu yersen ye bebek senden alacağını alıyor fazlası sana kalıyor.
Hamilelikte toplam 11 kilo aldım bebeğin kilosu, suyu, eşi filan doktor çok iyi diyor ama dişardaki biri sürekli kaç kilo aldın dediğinde fazla alma veremezsin diyorlar ama takılmıyorum.
Sıkma canını sağlıklı düzenli beslen hep böyle gitmez. Bazı noktalar dönüm noktasıdır. 🙏Sağlıcakla.