Selinaymurat merviskii maşallah az kalmış bitmiş neredeyse sağlıklı ve mutlu olun yeterki bebeğinizi de sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın
Selinaymurat Elifberk yani onun ki normal aslında vücudum da iyi gibi ama kansızlık var ve kilo alamıyorum çok kusuyorum bunlar var
Selinaymurat Svcnbydmr az almışsınız ne güzel olmuş sağlıklı böyle de devam edersiniz inşallah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın bebeğinizi de
Selinaymurat ozge_ozzgee bitmiş bitmiş kilonuz da doktorların dedikleri gibi çok olmamış ne güzel darısı bizlere inşallah daha ben 23. Haftamdayım da
Selinaymurat Sulbiye aynı zamandayız ama siz iyi almışsınız ne güzel sağlıklı olmuş sonrada böyle devam edersiniz inşallah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın bebeğinizi de
Sulbiye Selinaymurat teşekkür ederim sadece bu ay 4 kg almışım inanamadım önce böyle giderse duba gibi olurum😁
Zynp_H 10+1 4 kilo aldım şimdiden . Ama hiç miğde bulantım tiksinmem ve kusmam olmadığı için daha da alırım gibi geliyor 😞😞☺️
Selinaymurat Zynp_H galiba alırsınız gibi geldi banada ama sağlıklı ve mutlu olun siz de bebeğiniz de gerisi hiç önemli değil doğumdan sonra düşünürsünüz
Srnysl Selinaymurat bilmiyorum dikkat de etmedim herseyden yiyorum aslında ama ben genelde az alıyorum hamilelikte ilk bebeğimde 8 ikincisinde 3 kilo tek almıştım doğuma kadar
Zynp_H Selinaymurat evet doğumdan sonra bakarım artık ama çokta kilo almak istemiyorum 😞 bebeğim iyi olsunda yeter
Krizantem_ Selinaymurat 45 kilo ile hamile kaldım düşük kilolular daha çok alıyormuş sanırım belki de ondandır diyeceğim 🤪 zaten önemli olan bebeğin sağlıklı olması 💖
Selinaymurat sumeyye60 normal kilo almışsınız bence yani iyi gibi ama bundan sonrasına dikkat edin isterseniz sağlıklı ve mutlu olun inşallah 🌸