Selinaymurat Cansu57 ayy siz de ben gibi verenlerdensiniz galiba ama inşallah alırız diye düşünüyorum bundan sonra verdiklerinizi alın sizde bebeğiniz de sağlıklı olun inşallah 🤗
Cansu57 Selinaymurat ben zaten zayıf hamile kalmamıştım canım 😅 ilk doğumdaki kilolarımın çoğu duruyordu o yüzden ne kadar almazsam benim için o kadar iyi hem bizim aldığımız kilolar bebeğin kilosunu etkilemiyor çünkü maşallah haftasından önde gözüküyor zaten. 20 kilo alıp 2.500 bebek doğuranda var 10 kilo alıp 4ün üzerinde doğuranda. Alınan kilolar bizi etkiliyor daha çok 😂
Selinaymurat Svcnbydmr az almışsınız ne güzel olmuş sağlıklı böyle de devam edersiniz inşallah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın bebeğinizi de
Selinaymurat flowers şimdilik az almışsınız iyi olmuş zamanla da böyle olursa normal devam edersiniz diye düşünüyorum sağlıklı olun da siz ve bebeğiniz
Selinaymurat 2prensesannesi__ doğuma az kalmıştır heralde onun için ortalama kilo alımı diye düşünüyorum doğumdan sonra verilir nasıl olsa inşallah bebeğinizi sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün de önemli olan oo
2prensesannesi__ Selinaymurat amin inşallah. Perşembe günü 37. Haftamiza giriyoruz ve o gun suni ile başlatılacak doğumunuz. Yoksa bn son 3 haftada bi 10 kilo daha alırım 🤣🤣
Selinaymurat Gizem_ar çok değil olsun sağlıklı bir kilo alımı olmuş ne güzel sağlıklı huzurlu günlerde kucağınıza alın da bebeğinizi
Selinaymurat Elifberk iyi almışsınız ne güzel sağlıklı günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
flowers Selinaymurat evet saglikli olmasi tek dilegim teşekkürler hepimizinki saglikla dogsun insallah
Selinaymurat Melike0642 aynı haftadayız ama siz normal kilo almışsınız ne güzel sevindim sizin adınıza ben hiç almadım verdim ve daha da alamadım ama olsun
Melike0642 Selinaymurat ben kilolu hamile kaldım maalesef 81 kilo kile hamile kaldım şuan 89 kiloyum bu gidişle 100 bulacak 🙄🙄 diyet yapmak istiyorum ama çocuk gelişmez diye de korkuyorum açıkçası
Selinaymurat Benefit azıcık fazla gibi ama olsun siz ve bebeğiniz sağlıklıysanoz gerisi hallolur dağumdan sonra sonuçta içinizi ferah tutun ne güzel
[silindi] Selinaymurat 26+5 teyim, 5kg aldim. Ve doktorum kilo alimimdan ve muayenemin de iyi gecmesinden sanirim(ultrasonda suyun durumu, bebegin durumu, kilosu vs) seker yuklemesine gerek gormedi.
Selinaymurat [silindi] ay çok sevindim ne güzel bende gidicem şeker yüklemesine bir kaç hafta sonra inşallah ben de de öyle olur
Gizem_ar Selinaymurat zaten doktorum 15-16 demişti inşallah öyle olur sonuna kadar 🤗 aminn rabbim herkesn evladını sağ salim kucağına aldırsın 🤲🏼🙏🏼
1prensesgeliyor Haftadayim 5 kilo aldim. 55 dim 60 oldum. Yüzüm yada baska bi yerim asla almadi hep bebek éşi ve suyu felan.
Selinaymurat 1prensesgeliyor çok iyi gerçekten baya dikkatli almışsınız bundan sonraa öyle olur galiba ne güzel yapmışsınız 🤗
Selinaymurat avukatveanne sağlıklı ne güzel normal olmuş sağlıklı ve huzurlu günlerde bebeğinizi de kucağınıza alın
1prensesgeliyor Selinaymurat almak icin uğraşıyorum almiyorum. Size göre iyi ama bana göre kötü bayagi minyonum yani. Kilo almayi çok istiyordum.akSine kilo almak ici. Elimden geleni yapiyorum ama alamiyorum. Kimisinede su icse yararya bende abartiyorum herseyi almak icin ama yok. Gece makarna yiyorum hergün tatlimi pastami yapıp yiyorum kuruyemiş dersen öyle. Muzu sabah acsam yiyorum. Cok Şekerli cay iciyorum. Bilmiyorum ya. Bana görede tuhaf. Ama benim tsh ederim düşük yani troitim cok fazla calisiyormus ondan olacagini düşünüyorum
Selinaymurat Ysm-- çokta fazla değil aslında hiç takılmayın olsun doğumdan sonra verilir siz ve bebeğinizin sağlığı ve mutluluğu iyi olsun da