halitefe canım zaten ikinci gebeliğim oda kız di buda kız herseyimiz var yani öyle aman aman bir eksiğimiz yok doktoruma da ulaştım evet gerçekten çok önemli çok üzülüyorum buyuzden doktorumda elinden geleni yap dedi kaçıncı haftaya kadar yaptirabilecegimi sordum cevap bekliyorum ben 22 diye biliyordum internette bazı yerlerde de 24 yazıyor inşallah öyledir