incininannesi Kizlar ben 20+4 oldum yani 2 hafta gibi bir sürek kaldı ayrıntıliya girebilmek için ama devlet hastanelerinde randevu bulamıyorum özele de durumum müsait değil ayrıntılı ultrason yaptırmamanin ne gibi eksileri olabilir yada benim gibi yaptiramayan varmi
paradiseeeeee incininannesi ben devlete kadın doguma randevu buldum bakalım onlar yönlendiriyor perintolejiye bakalım bende yetişebilcekmiyim randevu vericekler mi bana da bende 17.5 im
halitefe incininannesi canım ne yap ne et yaptır bebek için en önemli en gerekli şey heralde bebeğin herşeyi inceleniyor tüm organlar bebeğe giden kan akışı omurilik falan ve işin güzel yanı anne karnında bile müdahale edilen durumlar var bir sıkıntı varsa anne karnında müdahale edilmeyen birşeyse ona göre hastane seçilip ayarlanıyor doğar doğmaz müdahale ediliyor ve basit birçok müdahaleyle birçok bebeğin hayatı kurtuluyor bebeğe kıyafet alma gerekirse git bunu yaptır yani
Angelsmom incininannesi 24. Haftanın sonuna kadar yaptırabilirsiniz. Önce devlet hastanesinden kadın Doğumdan randevu alıp, perinatoloji için yönlendirmesini isteyin o şekilde yönlendiriliyorsunuz. Detaylı ultrason en önemli tetkik bence kesinlikle atlamamalısınız. Uygun fiyatlı özel yerler de var 500-600 yerine 250-300 arası yapan yerleri araştırın isterseniz. Ya da devletten randevu alın ama mutlaka gidin
Nslhnkr incininannesi durumunuzun müsait olamayısına çok üzüldüm acıkcası. Fakat gerekli bir durum ayrıntılı hem bebek hem sizin için şahsen. Detalı iç organlardan tutunda bebeğin kemik boyu kafa cevresi vs vs uzar gider. Mesela ben gecen hafta yaptırdım. Bebegim saglıklı cıktı fakat bende sııkıntı cıktı hemde ikimize zarar verecek bir durumdu. Neyseki önlemini aldık gecti cok şükür. Umarım bir şekilde halledebilirsiniz 🙏🏻
Rozalinda Önceden ayrıntılı ultrason mu varmıs, annem üç çocuğunu evde dr görmeden doğurmuş, siz yine de imkanlar el verdiğince yaptırmaya çalısın tabı ama çok da stres yapmayın bence
Hey123 Dr herhangi bir sorun görmedi ise yaptırmana gerek yok. Tedbir amaçlı yapılıyor. Devlet düşünüyorsan bi iki ay öncesinden randevu alacaktın. Detaylı da herhangi bir sorun çıkarsa ona göre hazırlık yapılıyor doğum anında. Benimde ilk gebeliğim bunları öğrendim araştırmalarımda
incininannesi Nslhnkr evet önemini biliyorum ikinci gebeliğim ilkinde Kahramanmaraş’ta yaşıyorduk hiç böyle sorunlar yaşamadım hastaneyle ilgili ama şuan İstanbul’dayım birde üstüne pandemi herşey sıkıntı olmaya başladı açıkçası gebeliğim plansız olduğu halde biraz daha sonra olsaydı keşke diyorum
halitefe incininannesi yani canım ihmal edilecek bişey değil yaptırma falan diyende olacaktır ama onların bebeğinde bir sorun çıkmadığı için rahatlar ya bişey varsa müdahalede geç kalınırsa böyle bir imkan varken hele anne karnında müdahaleler söz konusu olabiliyorken en kötü özelde git diyorum ya gerekirse bebeğin bişeyleri eksik olsun varsın
Nslhnkr incininannesi Allah yardımcımız olsun her birimziin bu sene ki hamilelikler maddi manevi sıkıntılı geçiyor covid sagolsun
incininannesi halitefe canım zaten ikinci gebeliğim oda kız di buda kız herseyimiz var yani öyle aman aman bir eksiğimiz yok doktoruma da ulaştım evet gerçekten çok önemli çok üzülüyorum buyuzden doktorumda elinden geleni yap dedi kaçıncı haftaya kadar yaptirabilecegimi sordum cevap bekliyorum ben 22 diye biliyordum internette bazı yerlerde de 24 yazıyor inşallah öyledir
Elifberk incininannesi Tabiki önemli herşeyine bakılıyor bebeğin bence kesinlikle girmen gerekiyor devlet hastanesine gidiyorsanız normal kontrole doktorunuz yönlendiriyor sizi perinatoloji bölümüne ya üniversite hastanesine yada şehir hastanelerine yönlendiriyor. Şehir hastanesi ücretsiz üniversite hastaneleri ise muyanei ücreti alıyor
incininannesi Elifberk önceki testlerimi Marmara eğitim ve araştırma da yaptırdım canım hiç bir şekilde ücret almıyorlar ordan tekrar zorlicam randevu bulabilmek için
ssnnmmm 20-24arası yapılıyor sadece 21-22.haftalar en uygun zamanlar ama 24e kadar vakit var mutlaka yaptırmalısın bebeğin heryerini ayrıntılı şekilde bakıyorlar ona göre sıkıntı varsa takibini yapıyorlar hatta doğum anında müdahale ediyorlar
incininannesi ssnnmmm inslalah canim doktoruma sordum 24 e kadar olur mu diye haber bekliyorum inşallah öyleyse yetişirim diye düşünüyorum
Miniko2 incininannesi canım bende üzüldüm durumun olmamasına gereksiz görenleri asla anlamıyorum . Bebege anne karnında bile yapılacak müdahaleler olabiliyor dogumda hazılrlık yapılabiliyor . Dogar dogmaz ameliyata alınan bebekler var . Tabiki dilerim rabbim kimseye böyle seyker yasatmasın ama yaptırılması gerekiyor . Daha uygun fiyatlı yapan yerler var telefonla arhıp sorun illaki bulursunuz . Benim ilk hamilelgimde gebelik zehirlenmesini bebrge giden kan akısında beslenmesinde sıkıntı oldugunu falan hep orda ögrendik . Bende 3 hafta sonra yaptıracagım ikinci gebeligim . İnsallah sizde birsekilde yaptırabilirsiniz . Keske bukadar maliyetli seyler olmasa 😥