Pollymom Hanımlar yarın adet tarihim.Tgbanne test yapmış pozitif cikmis.burdan tekrar kutluyorum.bende ondan heveslendim yaptım.hayalet çizgi var gibi.sizce ?? Umarım resmi yükleyebilirim :)
Asli10 Pollymom var gibi görünüyo sanki ama emin olamafım negatif özellpi varsa telefonun onla bak derim
sosi5 Pollymom ben gördümm sanki de aklıma takılan soru o test nasıl o hale geldi 😂😂 bence var hayırlı olsun oğlumda böyle çıkmıştı 🙈
aselsura123 Pollymom benimde böyledi üstelik adetim 3 gün gecikti halde şimdi 21 haftalık oğlumu bekliyorum nasip olursa sizinde var bence 😊
Tgbanne ozgeecan9 rabbim sanada bebiş versin , sende hamile olursun inşallah , rabbim senin yüzünü güldürsün