Edahmm Duyguekin1991 bende 7 haftaya giriyorum ve sigara kullanıyorum normalde 1 paketi 3 günde içiyodum şimdi günde maximum 2-3 tane doktorum izin verdi
Merve50 Duyguekin1991 inşAllah yakın zamanda bırakırsın canım kendine evde uğraşacak bişeyler bul kafanı başka birşeye yönelt belki unutursun 🤷🏻♀️😇
Ozlem8989 Aselminaaa aynen senin gibi yapıyorum şu an canım. Eşim işteyken asla içmiyorum,ama o eve gelip yakınca kendime engel olamıyorum. Ama asla bitane sigara yakıp içeyim şeklinde değil, eşimden bikaç tane çekince yetiyor nefsimi susturmaya.
Aselminaaa Ozlem8989 ben bi defa yaktim ondada hepsini icmedim yarisini sadece cok zor iradesini koruyamamyan için
Miniiikkkkka Bende sigara kullanıyordum . Çocuğu öğrendiğimde bıraktım ama eşim içtiği için aklıma da geliyor sürekli günde 3 tane 2 tane felan içiyorum ama arkasından yoğurt mandalina felan yiyorum galiba bşraz kendimi kandırıyorum. Ama içmek istemiyorum ama tutamıyorum 😞