[silindi] doona yı daha önceden kullanan var mıydı etrafınızda?çift yönlü kullanılıyor mu?yeni doğan Bebek için kullanımı uygun mu acaba?araba koltuğu özelliği gerçek bir koltuğun işini görür mü?bende uzun süredir doona düşünüyorum ama etrafımda kullanan yok cesaret edemedim.şimdiden teşekkürler cevap için 🙂