zezeyyy hayır hanımefendi kan uyusmazlıgı durduk yere düşüge sebep olmaz.ne zaman olur biliyoe musunuz. Bizim kanımızda rh antikoru yok. Eşimizden dolayı yavrumuz rh pozitif olursa babası gibi, bizde gebelikte kanama yasarsak, lekenlme yasarsak 3 gün içinde igne olmalıyız aramızda kan degişimi olmasım diye. 72 saat içerisinde yaaparsak o degişim gercekleşmez hicbir problem olmaz. Ama süreyi aşarsanız, veya dpgum veya düşğk yapıp(yinr bu durumda da kanama olur ya) bu durumlarda da igne yaotırmak gerek, igne ihmal edilirse so raki gebeliklerimizi vucudunuz yok etmeye düşürmeye ozaman calısır. İşte uyuzmazlık bu önlemler alınmazsa sonraki gebeliklerde veya hamileyken kanama yasadık igne ypatırmazsak o anki gebeliği de yok etmeye calısır.