1sibelkaya gebeligin basında ipne gerekemz. Sadece bir kişi ilk gebeliği itibarıyla bir sıkımtı yasarsa sizdeki gibi düşğk, kanama veya lekelenme yasarsa 72 saat içerisinde igne yaptırmazsa ozaman somraki gebeliklerinde kayıp yaşama riski var. Fakat gebe kalımca rn basta igne yaptırmıyoruz öyle bir sey zaten yok. Benim ilk gebeliğim 15.haftada gelen leke için igne yaptırdım somrasımda önlem aldıgım için hicbir sıkımtım olmadı ne bu bebegime, nr sonraki gebeliğimde hicbir problemmolmayacak 73 saat sürmesin aşmadım.bu bebegimi dogurdugumda bebegimin kan grubu pozitifse bir igne daha vurulcam. Sonra tekrar gebe kaldıgımda hicbir sey yapmayacagım leke veya kanama olmadıkca. Gayet düzgün giden bie gebeliğim okursa 28.haftada doktor önlem amaclı igne ister. Buda mecburi degil. Ben dikkat edecegşm için kanama durumlarıma yine yapılcak test var o test sonucu negatif gelcek aramızda kand egişimi olmamıs olcak ve doktor 28. Haftada da igneye gerek duymaya bilir. 2.yide dogurunca yşne bebegin kan grubu pozitif gelirse bir daha igne olcam sğreç basa döncek. Durum bu.kan uyusmazlıgı olan bir Uzman fizyoterapistim söyledigim her seyi tamamen aklınıza not edebilirisiniz