Goknur1410 Cns1122 inşallah yükselik kafana takma yeter inşallah sağ salim bütün hamileler kucağına alır Rabbim olmayanlarada bu duygu tatdirsin 😍
Bsraao Cns1122 canım benimde adetim 4gün gecikti sonucum 51 doktorum Perşembe yenileyelim dedi ben cumayı bekleyeceğim
Cns1122 Bsraao Hayırlısı olsun canım insallah degerin yükselir senin yüksekmiş bana göre benim baya düşük sanirim 50 ve üstü normal sayılıyor okuduklarıma göre
Bsraao Cns1122 doktorlar öyle demiyor ama korkutuyirlar bende burada okudukça biraz rahatlıyorum . İkimize de nasip olur güzel haber vermek insallah